Notsul musi punaseks ja ongi valmis?!

  • 08.01.2018
  • Director
  • Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

 

Imetabaseks ja silmapaistvaks organisatsiooniks ei sünnita, vaid kasvatakse. Järjekindla, strateegiliselt läbimõeldud ja lubadustele vastava tööga. Katri Delimoge kirjutab levinumatest ämbritest, mida tööandjad oma maine kujundamisel tegema kipuvad.

„Meil on vinge värvikirev koduleht, juhtkonna loodud uhke lööklause, kõigest kolme kuuga edukalt teostatud tööandja mainekujundusprojekt, terve pikk nimistu atraktiivsetest lubadustest, mida ühel päeval realiseerida plaanime… No mida nad siis veel tahavad?!” ahastab tööandja, kelle juurde ei leita teed ning kelle juurest esimesel võimalusel plehku pannakse. Tõepoolest, mida need töötajad siis ühelt päriselt mainekalt tööandjalt tahavad?

 

  1. Ma küll selle vajalikkust ei näe…

Kõige kõvemini kolisev ämber on tööandja mainekujunduse teema eiramine kas teadmatusest või teadlikult.…


Et näha rohkem palun telli ajakirja