Pilgutestid ehk kui suur on alateadvuse osa ostuotsuse tegemisel?

  • 07.02.2018
  • Director
  • Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail
Kaidi Reedi

Meid ümbritseb pidevalt lugematul hulgal stiimuleid, mis meie tähelepanu nimel konkureerivad. Kõiki ei suudagi me märgata. Kauplus on üks selliseid kohti, kus tarbija tähelepanu proovitakse võita kõikvõimalike toodete, reklaamide, väljapanekute ja hinnapakkumistega. Kuidas seda tehakse, räägib lähemalt Initiative’i tarbija- ja neuroturundusuuringute juht Kaidi Reedi.

 

Lai valik ja tihe konkurents kauplustes on hankijate jaoks paras peavalu, sest oma toote esiletoomisega tuleb väga palju vaeva näha. Tegelikult ei ole tohutute valikuvariantide üle õnnelik ka ostja. Columbia ülikooli uuringust selgus nimelt, et riiulid, kus pakuti väga palju valikuid, tõukasid kliente pigem eemale – neid, kes seal seisatasid, oli vähem. Jaekeskkond on seega kõiki, nii tarbijat, kaupmeest kui ka hankijat puudutav teema.…


Et näha rohkem palun telli ajakirja